Schade

Schade kan de beste chauffeur overkomen.

Of het nu een kleine of grote schade is,

fijn is het nooit. Daarom zetten wij de stappen die je moet doorlopen in het geval van schade even voor je op een rijtje:

Het melden van je schade

Ongeacht de ernst van de schade, vul altijd direct het Europees Schadeformulier in. Je bent verplicht iedere schade direct te melden bij ons. Het schadeformulier kan je samen met een aantal foto's van de schade mailen naar support@anyways.nl. Wij kijken dan met onze autoleverancier naar de schade en melden deze aan bij de verzekering.

Het repareren van de auto

Vervolgens gaan we op zoek naar de beste manier om de schade te laten repareren. Elke schade is anders, maar in de meeste gevallen moet je auto naar een schadeherstelbedrijf. We zoeken dan naar een vestiging die het dichtst bij je in de buurt ligt. Als je auto rijbaar is, breng je hem daar naar toe. Als de auto niet meer verder kan, dan wordt hij daar heen gesleept. Mocht de reparatie wat langer duren krijg je een vervangende auto, indien beschikbaar. Je eigen risico van €365,- betaal je direct ter plaatse bij het schadeherstelbedrijf.

Let op

1

Het eigen risico geldt per schadegeval. Twee losse krassen tellen dus als twee schadegevallen.

2

Als je de auto inlevert met schade die vooraf niet gemeld was, dan kan de verzekering besluiten niet uit te keren. Je hebt de schade immers niet direct gemeld. Naast het eigen risico, kunnen de kosten voor het herstellen van de schade dan ook voor jou rekening komen. Zorg dus altijd dat je de schade meteen bij ons meldt.

Je eigen auto

Na 1 maand altijd opzegbaar

Eén all-in bedrag voor alles

Binnen 72 uur voor de deur (ma-vrij)

Geen financieel gedoe